Myślę o zmianie auta...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • voltar
    L&K
    • 2009
    • 1107
    • Octavia II (1Z3)
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #76
    Zamieszczone przez kropeck
    No to pewnie się da
    No przeciez sprawdzales... juz nie pamietasz ?


    O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

    Komentarz

    • beaviso
      Elegance
      • 2010
      • 767
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #77
      Zamieszczone przez kropeck
      Co do samych lamp to na stronie drugiej powyższego linka wrzuciłem fotki z opisem różnic między zwykłymi przeciwmgielnymi a takimi z opcją doświetlania. Jeśli masz takie lampy jak opisałem, to na 100% da się to włączyć przez VCDS'a. Osobiście włączałem w W-wie dwóm przedliftowym O2, których goście nie wiedzieli, że się u nich da.
      Hurra! Mam fabrycznie zamontowane światła dostosowane do funkcji Corner Dokładnie tak, jak w powyższym opisie.
      I pomyśleć, że przez 2 lata wzdychałem, że moja Skoda nie ma tego sympatycznego i przydatnego dodatku... Żona może potwierdzić, tylko "korner" i "korner", szkoda że inni mają a ja nie Po kupnie Vectry apetyt na kornery został częściowo zaspokojony, ale teraz z pewnością uruchomię je również w Octavii 8) Mam Ambiente wyprodukowaną w 2008 roku. Coś było na rzeczy, bo sam napisałem wcześniej, że światła przeciwmgielne w mojej O2 bardzo dobrze doświetlają pobocze. Teraz powód jest oczywisty.

      Kto w Trójmieście ma komputer serwisowy i zechce za drobną opłatą pomóc mi aktywować CL?

      M.
      666 4U

      Komentarz

      • strazakp
        Elegance
        • 2008
        • 819
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #78
        Panowie...chyba trochę zeszliście na inny tor (nie w temacie)
        Postanowiłem jeszcze trochę pozostać przy swojej, póki co niezawodnej (odpukać) O1 przez jakieś 2 lata. Po taki czasie może już OII FL będą już dostępne dla mojego portfela.
        Analizując obecnie nowsze silniki diesla a głownie te 2.0TDI dochodzę do wniosku, że ciężko jest kupić dobrego, mało awaryjnego, bez wad itp. auta z silnikiem TDI. Do tej pory przy zakupie auta wchodziło w grę jedynie silnik Diesla (fajnie się jeździ, duży moment, elastyczność, mało pali) ale patrząc na obecne TSI, chyba będę brał go mocno pod uwagę. Do tego czasu (2 lata) myślę, że będzie więcej ofert używanych TSI, cena spadnie, no i będzie więcej wiadomo o ich awaryjności i eksploatacji.
        Jeżeli chodzi o spalanie, to obecnie moja O1 w mieście pali mi 7L, a widzę że 1.4TSI do 10 litrów się zmieszczę, więc przy rocznym przebiegu do 10tys km (tyle robię) wyjdzie mała różnica.
        strazakp

        Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
        Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #79
          Zamieszczone przez strazakp
          więc przy rocznym przebiegu do 10tys
          bezsensu inwestować w diesla
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          Pracuję...